Thursday, December 10, 2009

NapeR ????

tAHNIAh mAnjA!!!


As salam pada semua..
sejak kebelakangan ini sume orang asyik citer pasal kawen???naper yer??? dan aku tak terkecuali utk bercerita pasal kawen gak..setakat list kawan2 yang dah kawen agak ramai ler..tp yang hardcore baru sorang sape lagi kalo bukan MANJE..hehehe..sori aa manje.. qotul, ida, aku, fana, shila, maliah,asmah dan ramai lagi ler yang tak tertulis ni masih lum kawen lagi..so aku xder lah risau sgt..huhuuh...skarang sume duk tertunggu2 sape lah yang seterusnya..qotul kot..???heheh aku agak jer..tp mungkinkah aku..??ida kot??keyoi kot..hahaha...keyoi si pemalu pun nak kawen gak!!!dasar lelaki..hahhah..sori aa keyoi..si keyoi slalu taye aku tolong carikan dia calon isteri..carik sendirilah yer..kan cari kan tak berkenan plak...waduh..camtulah citernyer..dulu jadi budak skolah rendah nak dapat 5 A UPSR, jadi budak skolah menengah nak dpt 8 A PMR dan 9A SPM..dah dapat sambung belajar nak lulus dgn 1st degree..lepas tu nak cari kerjaya yang stabil... lepas tu kawen...lepas tu????hah misteri nih..sebenarnya kan jodoh kan ditangan ALLAH..kalo ALLAH kata shahida ko akan kawen 5 thn lagi..so tunggu jelah..tunggu dengan DOA yang banyak setiap malam untuk kawen dengan lelaki yang soleh dan...ciri-ciri..lain..

2 comments:

  1. ko g jela dulu..aku tunggu abg klate masuk minang aku hehehehhe cot pon same.sebab kami sekampung lalalalalala

    ReplyDelete
  2. yolah...tu...ameen..aku yg duk kelantan ni x sangkut pun..ko dgn ida lak yg sangkut..huhuhu..dasyat dan misteri tuh...

    ReplyDelete